مفاهیم دینی باید از دوران طفولیت به فرزندان منتقل شود

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، خانواده را مهم ترین جایگاه پرورش نیروی انسانی دانست و گفت: خانواده ها باید از دوران طفولیت فرزندان را با مفاهیم دینی آشنا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، دومین نشست خانواده با موضوع نماز صبح امروز(9 اسفند) در سالن باغچه بان سازمان بهزیستی استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا شفیعی، از اساتید دانشگاه در این نشست گفت: خانواده ها باید احکام دینی را به فرزندان آموزش دهند.


وی با بیان اینکه خانواده مهم ترین جایگاه پرورش نیروی انسانی است، افزود: گسترش فرهنگ نماز در محیط خانواده، در الگو پذیری فرزندان تاثیر مضاعف دارد.

 

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خانواده ها باید از دوران طفولیت فرزندان را با مفاهیم دینی مانند حجاب، پاکی و نماز آشنا کنند.


حجت الاسلام شفیعی، حضور گسترده مردم در انتخابات را باعث ناامیدی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید افراد صالح، درست و سالم را انتخاب کنند.

 

وی تاکید کرد: مردم باید با شکوه هر چه تمام تر در روز 12 اسفند به پای صندوق های رای روند.

 

این استاد دانشگاه به کتاب روح القوانین مونتسکیو اشاره و خاطرنشان کرد: وی در این کتاب به این مطلب که کسی باید قانون وضع کند که به منفعت اصلا نظری نداشته باشد، توجه جدی کرده است.

 

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 112552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha