بسته تحولی مدرسه خوانا در ۱۶۲ مدرسه ابتدایی استان زنجان اجرا شد

به گفته سلامی، بسته تحولی مدرسه خوانا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با هدف تقویت مهارت های چهارگانه زبانی و آداب و مهارت های زندگی با مشارکت بیش از ۲۹ هزار نفر دانش آموز ، اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پیش آزمون بسته تحولی مدرسه خوانا گفت: با شرکت ۱۷۵ دانش آموز( منتخب تصادفی) دوره اول و دوم ابتدایی در پایه های دوم تا ششم مدارس ابتدایی(شهری- روستایی دولتی و غیر دولتی) اجرا شد .

 

صیاد سلامی ادامه داد: در دو منطقه آموزشی شهرستان خرمدره و ناحیه ۲ زنجان که بعنوان نمونه تصادفی از سوی دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده بودند، این طرح برگزار شد .

 

وی افزود: پیش آزمون بسته تحولی مدرسه خوانا در دو بخش کتبی در مدت زمان ۴۵ دقیقه و شفاهی در مدت زمان حداکثر ۳۰ دقیقه، توسط ۵ آزمونگر استانی در مدارس منتخب تصادفی از ۱۰ الی ۱۵ آذر ماه اجرا شد.

 

معاون آموزش ابتدایی در پایان گفت: بسته تحولی مدرسه خوانا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با هدف تقویت مهارت های چهارگانه زبانی و آداب و مهارت های زندگی با مشارکت بیش از ۲۹ هزار نفر دانش آموز و با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر معلم در ۱۶۲ مدرسه دوره ابتدایی به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 1125532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha