پالایش اطلاعات بیش از ۲۸هزار خانوار در سامانه امداد هوشمند

عمادی از پالایش اطلاعات ۲۸هزار و ۶۰۰خانوار از جامعه هدف امدادمازندران در سامانه امداد هوشمندخبر داد و گفت: مددجویان و نیازمندان می توانند با ورود به این سامانه درخواست های خود را بصورت خود اظهاری ثبت و ارسال کنند و در اولویت بررسی قرار گیرند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«سید موسی عمادی ترکامی» امروز(۲۰آذر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مازندران 79 هزار و 900 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:کمیته امداد مازندران از ششم آذر ماه جاری همزمان با سراسر کشور با هدف تسریع خدمت رسانی به جامعه هدف ادامه ماموریت های این نهاد حمایتی را در سامانه امداد هوشمند پیگیر است.

 

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: این سامانه از نهم آذر ماه  تا 30 دی ماه سالجاری در حال بارگزاری و ویرایش اطلاعاتی که از سیستم جامع امداد(سیستم قدیم) بوده و مددکاران به تعداد پرونده مددجویی که در اختیار دارند،  نسبت به ثبت و ویرایش و بروزرسانی اطلاعات خانواده ها از طریق نیازسنجی ، اقدام می کنند.

 

 

 وی اضافه کرد: این سامانه برای شناسایی و شفاف سازی اطلاعات نیازمندان استان راه اندازی شده و دارای 32 فرایند بوده و دو فرایند ویرایش اطلاعات و خروج از حمایت فعال است و به 27 وب سرویس و دیتاهای سایر سازمانها وصل بوده و استعلام اطلاعات را انجام می دهند.

 

 

عمادی بیان کرد:  بعد از چند دهه فعالیت کمیته امداد، شاهد یک جهش در سامانه اطلاعات و بهبود روشها و تسریع در ارائه خدمت به مددجویان خواهیم بود و با راه اندازی این سامانه بجای مراجعات حضوری افراد، درخواست ها بصورت غیر حضوری بررسی می شود و متقاضیان دریافت خدمت می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را از این طریق ثبت و پیگیری کنند.

 

 

وی گفت: از 14 روز گذشته که این سامانه شروع بکار کرده است تعداد 28هزار و 600 خانوار پرونده مددجویی پالایش شد که تعداد 70 پرونده از طریق خود اظهاری مددجویان و تعداد 5860 پرونده توسط مددکاران مراکز نیکوکاری و تعداد 22هزار و 670 پرونده از سوی مددکاران با مراجعه به درب منازل مددجویان نسبت به پالایش و بروزرسانی اطلاعات در سامانه بوده است.

 

 

کد خبر 1125648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha