ایجاد رواق های باعث جذب جوانان به کانون ها می شود

شهبازی گفت: جوانان به دنبال تنوع هستند و برای جذب بیشتر آنها باید رواق های بیشتری را در کانون ها ایجاد کرد.

حسن شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در جامعه  کانون های مساجد طی دوسال گذشته با محدودیت فعالیت کردند و در برخی ایام نیز تعطیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیه قصرشیرین افزود:جوانان کانون با اشتیاق و با تمام توان در حال ثبت فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد جهت شرکت در سومین رویداد فهما هستند تا در یک رقابت سالم و بدون حاشیه خود را محک بزنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شيوع کرونا و وضعيت حاکم بر اقتصاد خانواده ها  بسته هاي معيشتي تهیه و بين خانواده هاي بي بضاعت طی چند مرحله توزیع شده است.

 

شهبازی با اشاره به فعالیت کانون در طول سال تصریح کرد:برگزاری کلاس های آموزش نماز جماعت، برگزاری مسابقات قرآني يادواره ميلاد نور در رشته‌هاي قرائت، سخنراني و حفظ ۱۰ جزء قرآن کريم ويژه برادران ، برپایی نشست دورهمي تحقيق وبررسي سخنان رهبري درباره گام دوم انقلاب، برگزاری کلاس های قرآن و روانخوانی آن، کلاس احکام ، ایجاد اشتغال برای سرپرستان خانواده های بیکار، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مراسمات مذهبی، عزاداری ،اعیاد و جشن ها،ویزیت رایگان نیازمندان ، برپایی ایستگاه صلواتی و ترویج فرهنگ مطالعه با ایجاد کتابخانه سیار از مهمترین برنامه های کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدیه قصرشیرین گفت: در راستای طرح سه شنبه های تکریم جوانان کانون به همراه جمعي از مسئولان به ديدار خانواده هاي جانباز و شهدا رفتند و از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.

کد خبر 1125677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha