معرفی نشست‌های پژوهشکده زن و خانواده در هفته پژوهش

برنامه‌های هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ پژوهشکده زن و خانواده اعلام شد. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۰ پژوهشکده زن و خانواده اعلام شد. این برنامه‌ها به صورت حضوری و مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده، روز شنبه، ۲۰ آذرماه، کارگاه آموزشی «مسئله‌شناسی» با موضوعات جنسیت و حقوق» ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰، جنسیت و علوم اجتماعی ساعت ۱۰ تا ۱۲ و اهمیت معنای اجتماعی در مطالعات اسلامی زنان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

همچنین، برگزاری کرسی ترویجی با موضوع نقد و بررسی عدالت جنسیتی طی ۲۱ آذرماه،‌ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و نیز برگزاری نشست نقد کتاب با موضوع نقد کتاب برابری دیه زن در آموزه‌های اسلامی نوشته رحیم نوبهار از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و هم‌اندیشی با موضوع سند توسعه هفتم؛ زن و خانواده  از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۷ در روز ۲۲ آذرماه از دیگر برنامه‌های اعلام شده در هفته پژوهش است.

طی روز سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه نیز هم‌اندیشی با موضوع اقتضائات نگاه راهبردی به نظام آموزشی در حوزه‌های علمیه بانوان از ساعت ۹ تا ۱۲ و هم‌اندیشی با موضوع اندیشمندان جوان حوزه زن و خانواده با موضوع سند توسعه هفتم؛ زن و خانواده از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

برگزاری نشست علمی با موضوع تحلیل تازه‌های نشر فمینیستی (ترجمه) در دو سال اخیر طی روز چهارشنبه، ۲۴ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و همچنین، برگزاری کرسی ترویجی با موضوع ازدواج پیروان سایر ادیان از منظر فقه اسلامی با تأکید بر قاعده «لکل قوم نکاح» طی روز پنجشنبه، ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و کارگاه آموزشی مسئله‌شناسی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی زنان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ و جنسیت و فقه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته پژوهش اجرا خواهد شد.

همچنین، طبق برنامه اعلام شده، طی روز شنبه، ۲۷ آذرماه نیز برنامه سخنرانی با موضوع تدبیر منزل شاخه فراموش شده حکمت علمی و معرفی پژهشگر برتر و تقدیر از پژوهشگران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1125749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha