تشکیل ۲۲۴۹ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

حسن‌پور از افزایش ۷۱ درصدی ورودی پرونده های قاچاق کالا و ارز به تعزیرات خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در هشت ماهه امسال ۲ هزار و ۲۴۹ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین حسن‌پور» امروز (۲۰ آذر) در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: در مجموع در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، قاچاق کالا و خدمات و بخش بهداشت، دارو و درمان در هشت ماهه امسال چهار هزار و ۸۳۰ فقره پرونده تخلف وارد شعب تعزیراتی استان شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: امسال در بخش کالا و خدمات هزار و ۸۹۱ پرونده وارد شعب شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه امسال در بخش کالا و خدمات هزار و ۸۷۱ پرونده مختومه شده است، افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز امسال ۲ هزار و ۲۴۹ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

حسن‌پور تصریح کرد: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، ارائه نشدن فاکتور خرید، عرضه خارج از شبکه، تقلب، کم‌فروشی و احتکار به ترتیب یبشترین پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: قاچاق سوخت با هزار و ۱۰۰ فقره پرونده و قاچاق دام زنده با ۲۳۱ فقره پرونده بیشترین پرونده‌های تخلف در این استان را داراست.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید نظارت ها در حوزه نهاده های دامی افزایش یابد، گفت: طرح تشدید اقدامات نظارتی ویژه شب یلدا در استان از امروز آغاز شد و تا یکم دی‌ماه ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1125751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha