۲۲ خدمت بهزیستی از طریق مراکز مثبت زندگی به جامعه هدف ارائه می شود

نشست هم اندیشی روسای مراکز مثبت زندگی استان ایلام، صبح امروز(۲۰ آذر) در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام نشست هم اندیشی روسای مراکز مثبت زندگی در بهزیستی استان،  اظهار کرد: کار مراکز مثبت زندگی و ارایه  22 خدمت بهزیستی از طریق این مراکز به عموم مردم و جامعه هدف بسیار ارزشمند است.

 

«زهرا همتی» یادآور شد: مدیران و کارکنان این مراکز باید با تسلط کافی بر دستورالعمل های ابلاغی بهزیستی برای ارایه خدمات مطلوب اهتمام لازم داشته باشند.

 

وی یکی از وظایف مهم این مراکز را نیاز سنجی و ارجاع به موقع به ویژه در شناسایی آسیب های اجتماعی محلات اعلام کرد و گفت: این مراکز در کنار خدماتی که ارایه می کنند باید ایده های خلاقانه در حوزه های مختلف به ویژه اشتغال مددجویان نیز داشته تا زمینه رضایتمندی خدمت گیرندگان از این مراکز هرچه بیشتر ارتقا یابد.

 

همتی یادآور شد: همچنین بر شناسایی افراد خیر و نیکوکار توسط مدیران و کارکنان مراکز مثبت زندگی برای حمایت از مددجویان نیازمند تاکید کرد.

 

در این نشست که با هدف تاکید بر آموزش و اجرای صحیح دستورالعمل ها برای خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف تشکیل شد، معاونان و مسئولان حراست و بازرسی اداره کل بهزیستی ایلام  پیرامون وظایف و فعالیتهای مراکز مثبت زندگی مطالبی ارایه کردند.

 

گفتنی است که از بدو تاسیس مراکز مثبت زندگی از سال گذشته تاکنون بیش از 150ساعت دوره آموزشی در موضوع های مبانی مددکاری، تسهیلگری و غیره توسط اداره کل بهزیستی ایلام برگزار و در آینده نزدیک نیز آموزش فعالیت های اجتماع محور برای این مراکز آغاز خواهد شد.

کد خبر 1125776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha