بسته خانواده مرکز نشر هاجر به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

​مرکز نشر هاجر همزمان با ایام ولادت، باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار طرحی با عنوان بسته خانواده را برای عموم بازدیدکنندگان اجرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مرکز نشرهاجر» ناشر تخصصی زن و خانواده به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، طرحی با عنوان بسته خانواده برای عموم بازدیدکنندگان در نظر گرفته که در این طرح کتاب هایی با موضوع زن و خانواده، کودک و نوجوان و تازه های نشر هاجر معرفی شده است.

این طرح از روز جمعه ۱۹ آذرماه مصادف با میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب سلام الله علیها آغاز شده و به مدت یک هفته تا 25 آذرماه 1400 ادامه خواهد داشت.

این طرح در حالی اجرا می شود که ۳۰ درصد تخفیف خرید کتاب برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

در صورتی که شخصی کل بسته خانواده را که شامل ۵ عنوان «زینب، زینت اندیشه»، «منزلت و شخصیت علمی حضرت زینب(س)»، «روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن»، «تبلیغ دین درفضای مجازی» و «حضرت زینب(س)، مجموعه اسوه های بصیرت» را درخواست داشته باشد، هزینه پست آن رایگان می باشد.

علاقمندان جهت بهره مندشدن از یارانه پست رایگان، عدد ۶۹ را به سامانه ۱۰۰۰۳۱۰۱۵ پیامک کنند و جهت ثبت سفارش می‌توانند با کلیک کردن بر روی متن «بسته خانواده ویژه ولادت حضرت زینب(س)» درخواست خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است بخشی از عائدی این طرح بابت بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س) و درمان بیماران مبتلا به امراض خاص می باشد.

 

کد خبر 1125810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha