لزوم تأسی خبرنگاران و فعالان رسانه به هنر روایتگری حضرت زینب(س)

لزوم تأسی خبرنگاران و فعالان رسانه به هنر روایتگری حضرت زینب(س) را مورد تاکید قرار داد و گفت: درس گرفتن از حضرت زینب(س) و شناخت شگردهای دشمن رسالت کنونی خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز (شنبه،20 آذر) در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار که با حضور گسترده اصحاب رسانه، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: میلاد حضرت زینب(س) به نام روز پاسداشت پرستار نامگذاری شده است و باید در این جا از شهدای مدافع سلامت یاد کنیم که با فداکاری‌های خود سلامت را به جامعه هدیه دادند.

 

مسئول بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: روز میلاد حضرت زینب(س) را علاوه بر روز پرستار باید روز خبرنگار بنامیم زیرا اگر هنر روایتگری ایشان نبود و آن اتفاق بزرگ را نمی‌دید شاید نمی‌توانست به خوبی حادثه بزرگ کربلا را روایت کند.

 

پارسا چهار ویژگی پیام رسان از قول شهید مطهری را برشمرد و عنوان کرد: حضرت زینب(س) به عنوان بانوی روایتگر آن صحنه ها را به خوبی دید و بدون شک خوب دیدن مهمترین مولفه برای روایتگری سازنده و مطلوب است.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه باید صحنه های ناب را ببینند و به هنر روایتگری حضرت زینب تأسی بجویند افزود: کشورمان با این همه مشکل و توطئه چینی دشمنان همچنان به راه خود ادامه داده است و باید خبرنگار روایتگر این قضیه را به خوبی روایت کند.

 

پارسا درس گرفتن از حضرت زینب(س) و شناخت شگردهای دشمن علیه دشمن و برگرداندن آثار آن به خود دشمن را رسالت کنونی خبرنگاران دانست و گفت: هر موضوع کوچکی هم که در کشور اتفاق می افتد توسط دستگاه های تبلیغاتی دشمن به گونه ای دیگر روایت می‌شود تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

 

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و ما باید در جنگ روایت ها حرف برای گفتن داشته باشیم اذعان کرد: باید برای نسل آینده روایت کنیم که بر این کشور عزیز و اسلامی در طول دوران چه گذشت و جمهوری اسلامی ایران چگونه توانست از توطئه های دشمنان سرافراز بیرون بیاید.

 

پارسا منعکس کردن اتفاقات خوب و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را توسط خبرنگاران لازم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد این دستاوردها را کوچک قلمداد کند و جو ناامیدی را در جامعه انتشار دهد بنابراین وظیفه خبرنگاران در این عرصه بسیار خطیر است. 

کد خبر 1125816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha