پرستاران و کادر درمان در ایام کرونا با ایثارگری خدمات کم‌نظیری ارائه کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: پرستاران و کادر درمان در ایام کرونا علی رغم مشکلات و کمبودها با ایثارگری خدمات کم‌نظیری به مردم ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید عسگری»شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان دهلران که با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران در دوران کرونا علی رغم مشکلات و کمبود امکانات، تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با این بیماری داشتند و  همچنان هم این کادر زحمت کش در حال خدمت به مردم هستند.

 

وی تصریح کرد: پرستاران و کادر درمان در این عرصه با ایثارگری خدمات کم‌نظیری را ارائه کردند و خالصانه  به بیماران کرونایی خدمات دهی کردند به طوری که عده ای از این عزیزان در راه خدمت به بیماران شهید شدند که یاد و نام آنها در تاریخ ماندگار است..

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: در شرایط کرونایی پرستاران مثل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بسیار با دشمنی مقابله کردند که به چشم نمی آمد و جانانه به بیماران خدمت کردند تا جانی را نجات بدهند که این خود بیانگر اهمیت شغل مقدس پرستاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات معیشتی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن توج شود و قطعا دولت محترم برای این موضوع برنامه ریزی لازم در بوجه سال آینده خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1125860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha