لزوم استفاده بیشتر از شعب صلحی شورای حل اختلاف فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: قضات حل اختلاف استان فارس باید از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت ها و مشکلات طرفین پرونده ها استفاده بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (شنبه 20 آذر) در بازدید سرزده از مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز گفت: تکریم ارباب رجوع و رفتار مناسب با مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده ها و صدور آرای مستند باید در اولویت مجتمع قضایی استان فارس باشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: قضات حل اختلاف استان فارس باید از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت ها و مشکلات طرفین پرونده ها استفاده بیشتری کنند.

وی اضافه کرد: حفظ روحیه انقلابی، دقت، سرعت و حساسیت در پیگیری و رسیدگی به امور قضایی از اصول اساسی در دوران تحول  و تعالی دستگاه قضا و از تاکیدات ریاست قوه قضائیه است.    

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: شناسایی به موقع نقاط ضعف و مشکلات و رفع آنها از وظایف سرپرستان مجتمع های قضایی و مدیران حوزه های قضایی استان است و روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان و سرپرست های مجتمع های قضایی برای افزایش کیفیت خدمت رسانی باید به رفع نقایص احتمالی مجموعه تحت مدیریت خود بپردازند.

خاطر نشان می شود، رئیس کل دادگستری استان فارس به صورت سرزده از مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز و مجتمع شماره یک توسعه حل اختلاف شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجتمع های قضایی قرار گرفت.

کد خبر 1125862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha