وقتی بازیکن فوتبال از حس معنوی پدرشدن می گوید

انصاری گفت: من معتقد هستم گذراندن وقت در کنار خانواده و فرزندان کاری ثواب است که اثرات معنوی متعددی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه پوشش ملی کتابخوانی مثبت ۳ با محوریت تشویق خانواده ها به فرزندآوری با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه، بازیگران، اندیشمندان و چهره‌های شاخص ورزشی محمد انصاری، بازیکن فوتبال تیم های پرسپولیس و سپاهان با اشاره به تشویق خانواده های ایرانی برای فرزند آوری گفت: خداوند متعال به من دو فرزند پسر عطا کرد.

 

 

این بازیکن برجسته فوتبال با اشاره به احساسش نسبت به زمانی که برای اولین بار پدر شد عنوان کرد:  بی شک حس پدر شدن احساسی است که قابل وصف نیست. وی به حضور در رقابت های لیگ حرفه فوتبال و وضعیت تمرین ها آمادگی جسمانی خود اشاره کرد و گفت تصریح کرد: به دلیل مصدومیتم حدود یک ماه هست که از میادین حرفه ای فوتبال بدور هستم و با مصدومیتی که دچار شده ام بعید به نظر می رسد تا بتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم.

 

این بازیکن فوتبال به احتمال حضورش در عرصه مربی گری فوتبال به دلیل مصدومیت اش و عدم حضور در عرصه حرفه ای فوتبال گفت: با توجه به آغاز مصدومیتم از چهار سال گذشته در کلاس های مربی گری شرکت کردم و موفق به دریافت مدرک B مربی گری فوتبال آسیا شده ام.

 

 

 

وی با اشاره حضور گرم خود در کنار خانواده و فرزندانش عنوان کرد: من معتقد هستم گذراندن وقت در کنار خانواده و فرزندان کاری ثواب است که اثرات معنوی متعددی به همراه دارد.چون وقتی پدر باشی مسولیت مهمی بر گردن انسان است چرا که فرزندان از ما الگو می گیرند.اخلاق مهم ترین خصیه تربیت فرزندانم است که برای تحقق آن سعی دارم در عمل به آنها نشان دهم.

 

کد خبر 1125900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha