تجلیل از پرستار جهادگر بیرجندی در طرح سردار شهید سلیمانی

به بهانه روز پرستار، فعالان گروه جهادی شهید هادی، از «سیده زهرا علوی راد» جهادگر فعال بیرجندی در طرح سردار شهید سلیمانی تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، کرونا که آمد، بسیجیان بی‌ادعا در کنار مدافعان سلامت به میدان مبارزه آمدند تا قدم به قدم در ریشه کن کردن این بیماری منحوس در کنار مردم و مسئولان باشند.

 

در همین راستا طرح محله و خانواده محور سردار شهید قاسم سلیمانی به مرحله اجرا درآمد تا بسیجیان خانه به خانه بروند و ضمن بررسی مبتلایان احتمالی، به کمک رسانی به خانواده‌های بیمار کرونایی مشغول شوند.

 

همچنین،‌ با شدت گرفتن پیک‌های اول تا پنجم، در اقدامی خالصانه و جهادی، همین بسیجیان بی‌ادعا با اعلام آمادگی، روانه بیمارستان‌ها شدند تا در بحث خدمات رسانی روحی و جسمی به بیماران کرونایی در کنار مدافعان سلامت باشند.

 

«سیده زهرا علوی راد» یکی از بسیجیان فعال مسجدالحسین جوادیه بیرجند است که به بهانه روز پرستار، میزبان جمعی از فعالان گروه جهادی شهید هادی بیرجند است و از خاطرات فعالیت و تعامل خود برای ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا در کنار کادر سلامت می‌گوید.

 

علوی راد تاکید می‌کند: در اوایل شروع کرونا با حضور در مرکز بهداشت محله و برقراری تماس تلفنی با مردم، اقدام به شناسایی بیماران مشکوک و بیان دستوالعمل‌های بهداشتی می‌کردیم. با فرارسیدن پیک پنجم و پر شدن تخت‌های بیمارستانی و نیاز به مشارکت بسیجیان،‌ داوطلبانه عازم بیمارستان ولی‌عصر(عج) و رازی بیرجند شده و در خدمت به بیماران فعالیت کردیم.

 

وی که بدون هیچ ترس و نگرانی در کنار کادر سلامت حضور داشته است، اظهارامیدواری می‌کند این بیماری منحوس ریشه کن شود اما اگر بازهم نیاز به حضورش در میدان مبارزه با این بیماری باشد، داوطلبانه به میدان می‌رود.

 

علوی راد که خود به عنوان یک بانوی ایرانی، در بحث مشاغل خانگی نیز فعال است،‌ با دستگاه «توبافی» که در کنار اتاق خود دارد،‌ تلاش می‌کند که چرخ زندگی خود را به گردش درآورد.

 

گفتنی است، این دیدار به بهانه روز پرستار و با هدف تجلیل از خدمات خالصانه این بسیجی فعال در طرح سردار شهید سلیمانی اجرا شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1125904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha