لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر

اوسیوند بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر تاکید کرد و گفت: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری به همراه دارد و می‌توانیم سطح و فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

«علی اوسیوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه نمایش‌هایی که در جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حضور دارند، مربوط به بمباران هوایی این شهر در چهارم آذر سال ۱۳۶۵ هستند اظهار کرد: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در دنیا مرسوم است و باید با این موضوع محترمانه برخورد کنیم و قدردان شهدای کشورمان باشیم.

 

داور بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک افزود: به نمایش گذاشتن حماسه‌ها و رشادت‌های مردم کشورمان در جنگ تحمیلی، کوچکترین وظیفه ما در زمینه فرهنگی و تئاتر، در برابر کار عظیم آنها است.

 

وی اذعان کرد: باید خیلی قوی‌تر و غنی‌تر با جشنواره‌ تئاتر لاله‌های سرخ برخورد شود چرا که یک کار فرهنگی ریشه‌ای محسوب می‌شود و ضرورت دارد برای آن ارزش قائل شویم تا آیندگان بدانند آرامش و امنیت کشور، با رشادت‌های شهدای والامقام به دست آمده است.

 

اوسیوند با اشاره به اینکه شهدا از بالاترین و بهترین هدیه خداوند که جان خودشان بود گذشتند تا ما آرامش داشته باشیم تصریح کرد: این موضوع ظرفیت بسیار بیشتری برای انجام این کارهای فرهنگی دارد.

 

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش فرهنگی تئاتر تاکید کرد و یاد آور شد: این اقدام، نتایج و خروجی بیشتری هم به همراه دارد و می‌توانیم سطح و فرهنگ جامعه خود را به جهان معرفی کنیم.

 

کد خبر 1125979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha