کانون ها باید با برنامه ریزی مدون نسبت به جذب جوانان اقدام کنند

نظری، گفت: کانون های فرهنگی و هنری می توانند با برنامه ریزی های دقیق و مدون برای اجرای فعالیت های فرهنگیِ جذاب و هدفمند نسبت به جذب جوانان اقدام کنند.

سلمان نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های فرهنگی هنری نقش مهم و اثرگذاری در جذب نوجوانان و جوانان به نهاد مسجد دارند و از همین رو باید این کانون ها در تمامی مساجدفعال باشند.

 

مدیر کانون قاسم ابن الحسن (ع) هرسین با بیان اینکه کانون ها باید محل حضور و تربیت نسل جوان و نوجوان باشند افزود:با ایجاد برنامه های متنوع و رواق های مختلف در کانون ها می توان محیط امن و آرام را برای جوانان و نوجوان فراهم کرد تا بیشتر جذب  شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری  کلاس های روانخوانی قرآن، احکام ، آموزش قرآن ، غبار روبی مسجد و مزار شهدا، تکريم از مادران بي سرپرست ، برپایی محفل خواندن نهج البلاغه براي آشنايي جوانان با مفهوم نهج البلاغه ، توزیع بسته های معیشتی  از برنامه های این کانون است.

 

نظری تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تا کنون  اعضای کانون چندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی را در راستای حفظ سلامت مردم انجام دادند.

 

مدیر کانون قاسم ابن الحسن (ع) هرسین اظهار کرد: برای سومین سال متوالی در رویداد فهما شرکت کردیم و امیدوارم بتوانیم در این رقابت سالم امتیاز خوبی را کسب کنیم.

 

 

کد خبر 1125987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha