فعالیت گروه های جهادی موجب تزریق حس امید به جامعه می شود

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای حضور در مراسم اهدای جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته های معیشتی به نیازمندان و سفر به ایلام با حجت الاسلام کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۱ آذر) در این دیدار، با تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد احسان، اظهار کرد: در استان ایلام حس امید، همدردی و مسئولیت نسبت به نیازمندان و محرومان  وجود دارد و با تشکیل گروه‌های جهادی و مردمی این حس فراگیرتر شد و حمایت‌های بنیاد در این زمینه بسیار موثر بوده است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  با اشاره به تأثیرهای فرهنگی این گروه‌های جهادی در سطح جامعه، یادآور شد: این گروه‌ها باید جریان تقویت فرهنگی و دینی را احیا کنند تا در امور معنوی در کنار مادی نیز قدرتمندتر شود تا در جامعه گناه کمتر شود و کارهای خیر توسعه یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به ضرورت و اهمیت اشتغال‌زایی در استان به ویژه برای نسل جوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: بسیاری از افراد با تحصیلات بالا و گذشته درخشان، در این استان بیکار هستند.

 

وی بیان کرد: در این استان بیش از هرچیز نیازمند سرمایه گذاری و اشتغال پایدار هستیم و با قابلیت های این استان از جمله امکان صادرات از مرز مهران، هزینه کم حمل و نقل و نیروی کار، ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در استان وجود دارد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه با ایجاد ۳۰ الی ۴۰ هزار شغل، مشکل این استان در زمینه اشتغال تا حد خوبی مرتفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: حمایت از گروه های جهادی حس امید و همدردی با نیازمندان را زنده کرده است.

 

کد خبر 1125992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha