گروه های جهادی سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند

سلیمانی گفت: حمایت از گروه های جهادی، آثار خوبی مثل دوران دفاع مقدس در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با اشاره به اقدامات یکسال گذشته این بنیاد در استان ایلام، اظهار کرد: برای ایجاد و تقویت جریان گروه های اجتماعی و انقلابی در استان ایلام در تلاش هستیم تا سرمایه اجتماعی شکل دوباره بگیرد و با ایجاد پویش‌ها و رزمایش‌های مومنانه این مسیر را دنبال می‌کنیم.

 

«سعید سلیمانی» با اشاره به پویش‌ها و رزمایش های این بنیاد، گفت: امروز در استان ایلام به افراد کم برخوردار جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی پروتئینی اعطا خواهد شد و تمام تلاشمان را برای حفظ آبرو و کرامت ایشان حفظ شود.

 

وی با بیان اقدامات گروه های همکار بنیاد احسان، افزود: با پشتیبانی های بنیاد احسان این اقدامات حمایتی گروه های جهادی و خدمت‌رسانی مردمی که به صورت خانه به خانه توسط گروه های مردمی انجام شده است آثار خوبی مثل دوران دفاع مقدس در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی داشته است.

 

سلیمانی با تاکید بر فعالیت های دشمنان در بحران‌ها، گفت: در سیل خوزستان، زلزله سی سخت و اندیکا در تلاش بوده ایم اولین مجموعه ای باشیم که در منطقه بحران حاضر شده و با گروه های جهادی همکار اقدامات امدادی داشته باشیم تا دشمنان از این شرایط بهانه و دستاویزی برای تخریب نداشته باشند.

 

مدیرعامل بنیاد احسان طراحی‌ها و برنامه‌های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروهها و جریان‌ها جهادی و مردمی ادامه‌دار خواند و بنیاد را ملزم به این پشتیبانی های دانست.

کد خبر 1125993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha