ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر افتتاح شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از افتتاح ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر امروز ۲۱ آذرماه خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی تا ۲۳ آذرماه در این شهرستان با نمایش برترین آثار ادامه خواهد داشت.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر امروز 21 آذرماه افتتاح شد و این رویداد فرهنگی تا 23 آذرماه در این شهرستان با نمایش برترین آثار ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: نمایش های «سون باخیش» به کارگردانی قاسم محمدلو و نویسندگی علیرضا احدی، «جان و جواب» به نویسندگی و کارگردانی شیرین پرستار و «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی زهرا جعفری و مهدیه موسوی به نویسندگی کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی به روی صحنه خواهند رفت.

 

این مقام مسئول افزود: نمایش های «برای کلاه آهنی ها» به کارگردانی مهدی احدی و نویسندگی پژمان عبدی، «کاغذ باطله» به کارگردانی فرید معتمدی و نویسندگی نسرین احمدخانی و «اندیشه ابری دلتنگ» به نویسندگی و کارگردانی شهروز شریفان در این جشنواره به اجرا در خواهد آمد.

 

بحرالعلومی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های نقد و بررسی و برپایی اختتامیه از دیگر بخش های این جشنواره است.

 

وی اضافه کرد: علی حسن زاده، کاظم جهانگیرزاده و حسن شیخ زاده اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: این جشنواره در تالار اندیشه شهرستان مشگین شهر برگزار می شود و از عموم مردم برای حضور در این رویداد فرهنگی دعوت می شود.

کد خبر 1126086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha