شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی تشکیل جلسه داد

هفتاد و نهمین جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در اتاق بازرگانی تبریز تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی با دستور جلسه « ارائه گزارش عملکرد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در شش ماه نخست سال جاری» در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

همچنین در این جلسه گزارش مدیرکل امور مالیاتی استان در خصوص مصوبه موضوع بررسی مصادیق مزایای رفاهی و انگیزشی مشمولین قانون کار و معافیت این مزایا و حق بیمه سهم حقوق بگیران از موضوع ماده ۸۳ قانون مالیات های مستقیم ارایه شد.

«بررسی چالش های پیش روی صنایع فولاد استان به دلیل برنامه اولویت بندی قطع گاز شرکت های فولادی توسط وزارت نفت»، «بررسی چالش های اخذ کارت بازرگانی و پروانه بهره برداری شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری» و «بررسی دلایل عدم اجرای ماده چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون مذکور موضوع الزام استفاده از خدمات سازندگان ذیصلاح در احداث تمامی ساختمان ها» نیز از جمله مباحث این جلسه بود.

بنابر این گزارش، « درخواست مشارکت واحدهای صنعتی در مدیریت مصرف برق در فصل زمستان ۱۴۰۰ از سوی شرکت توزیع برق تبریز»، «ایجاد خط اعتباری واردات نهاده های کشاورزی توسط رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تبریز» و « طرح موضوع مرتبط با حوزه گردشگری استان توسط رئیس انجمن رستوران های بین راهی و مراکز رفاهی استان» از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در سخنانی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی خواست تا با جرات و جسارت و با بهره‌گیری از فرصت‌های موجود، وارد عرصه اقتصاد مرزی، منطقه‌ای و بین‌المللی شوند و گفت: کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی با شناسایی زمینه‌های مناسب همکاری، بستر مناسبی برای حضور موثر در اقتصاد جهانی فراهم کنند.

کد خبر 1126129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha