۹ دی ماه نقطه عطفی درتاریخ  انقلاب اسلامی است 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: ۹ دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌توان آن را  انقلاب سوم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۱ آذر ماه نشست برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این نشست، گفت: ۹ دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌توان آن را  انقلاب سوم دانست.

امام جمعه جیرفت افزود: اگر حضور به موقع و با بصیرت مردم در نهم دیماه نبود، قطعا هیچ نیرویی نمی‌توانست آن‌ فتنه بزرگ و جنگ احزابی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته بودند مدیریت کند.
 
وی بیان کرد: دشمن و معاندین ادعای تقلب در انتخابات را بهانه حمله به ارزش های انقلاب و اسلام قرار داده بود که بصیرت و حضور مردم دسیسه آنها را خنثی کرد.


حجت الاسلام تارم ابراز کرد: حضور گسترده مردم بصیر در ۹ دی ماه امید فتنه‌گران و دلبستگان به آنها را ناامید کرد.


امام جمعه جیرفت ادامه داد: این روز تنها با اصل پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس است که معجزه ای الهی بود که توسط مردم خلق شد.


وی اظهار کرد: یوم الله ۹ دی و دیگر ایام الله باید همواره یادآوری شده و رشادت‌های مردم گرامی داشته شود.

 

تبیین و بازخوانی وقایع ۹ دی در جامعه ضروری است

 


«خداداد امینی روش» در این نشست، گفت: رسانه های بیگانه سعی داشتند در ۹ دی ماه حضور مردم را ‌دولتی کنند اما گستردگی حضور مردم مهر باطلی بر این خیال باطل زد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تبیین و بازخوانی وقایع ۹ دی ماه در جامعه بویژه برای دانش‌آموزان بسیار ضروری و حائز اهمیت است.


وی در خاتمه عنوان کرد: تجمع مردمی روز ۹ دی ماه راس ساعت ۹ صبح روبروی فرمانداری جیرفت برگزار می‌شود.

کد خبر 1126137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha