توزیع ۶ هزار وسایل گرمایشی در کشور/ ۳ هزار سری جهیزیه اهدا می شود

سلیمانی با بیان اینکه با توجه به برودت هوا در سال جاری ۶ هزار وسایل گرمایشی(بخاری و آبگرمکن) در سطح کشور توزیع می شود، گفت: در مرحله اول امروز از این تعداد ۲۰۰ عدد در ایلام توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سعید سلیمانی» روز یک شنبه در مراسم اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند ایلامی اظهار کرد: در سال جاری یک هزار تن گوشت گوسفندی بین نیازمندان سطح کشور توزیع می شود که سهم استان ایلام از این میزان ۲۰ تن است.

 

وی افزود: امروز یک شنبه و در هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۷۶ سری جهزیه به نوعروس های کم برخوردار، ۲۰۰عدد وسایل گرمایشی بین خانواده های نیازمند و ۲۰ تن گوشت گوسفندی به مادران و کودکان دارای سوء تغذیه اهدا و توزیع می شود.

 

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: روش شناسایی نیازمندان از طریق گروه های مردمی، جهادی و مساجدی است که عمدتا در مناطق حاشیه شهرها مستقر هستند.

 

وی  ادامه داد: همچنین با توجه به برودت هوا  ۶ هزار وسایل گرمایشی(بخاری و آبگرمکن) در سطح کشور توزیع می شود، در مرحله ی اول امروز از این تعداد ۲۰۰ عدد در  استان ایلام توزیع می شود.

 

سلیمانی تصریح کرد: تا پایان سال جاری نیز  ۳ هزار سری جهزیه بین زوج های نیازمند کشور توزیع می شود که سهم ایلام از این تعداد ۲۰۰ سری است.

 

وی یادآور شد: ارزش هر سری جهزیه ۲۰۰ میلیون ریال، بخاری و آبگرمکن متوسط ۲۰ میلیون ریال و هر کیلو گوشت گوشفندی ۷۰۰ هزار ریال می باشد.

 

گفتنی است، طی آیینی امروز توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۷۶ سری جهزیه به نوعروس های کم برخوردار، ۲۰۰ سری وسایل گرمایشی بین خانواده های نیازمند و ۲۰ تن گوشت گوسفندی به مادران و کودکان دارای سوء تغذیه اهدا و توزیع شد.

کد خبر 1126149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha