بصیرت افزایی توطئه های دشمنان اسلام را برملا می کند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دده بیگلو گفت: بصیرت افزایی در سطح جامعه توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام را برملا کند.

«ودود یاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست بصیرتی با هدف آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان اعضای کانون با حضور امام جمعه مسجد به همراه برگزاری مسابقه علمی و فرهنگی با موضوع بصیرت برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دده بیگلو تصریح کرد: استقبال اعضای کانون از این نشست بسیار خوب بود و موضوع های در خصوص جنگ رسانه ای دشمنان، سواد رسانه ای و فتنه های دشمنان ارائه شد.

 

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی در سطح جامعه توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام را برملا کند، ادامه داد: کشورهای استکباری هیچ گاه کشورهای مستقل همچون جمهوری اسلامی را بر نمی تابند و همیشه توطئه های برای سرنگونی نظام ایران دارند که باید با روشنگری این توطئه ها را معرفی و آشکار کنیم.

 

یاری تاکید کرد: تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی نیز با هدف شوم تضعیف بنیان های اقتصادی کشور پایه ریزی شده است اما مردم با آگاهی و صبر در برابر این ظلم خواهد ایستاد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دده بیگلو افزود: آنچه امروز کشور را در برابر توطئه های شوم و رنگارنگ دشمنان پایدار نگه داشته همین ایستادگی مردم در برابر زورگویی آنان است.

 

در پایان این نشست هدایایی به برندگان مسابقه علمی و فرهنگی بصیرت اهدا شد.

 

کد خبر 1126154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha