لزوم اهتمام جدی واکسیناسیون خانه به خانه در رضوانشهر

قاسمی گفت: خانه های بهداشت روستایی با همکاری دهیاری ، شورای اسلامی و پایگاه های مقاومت بسیج روستاها با برگزاری جلسات مشترک در روند تکمیل واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه اهتمام جدی بعمل آورند.

«محمود قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر اظهار کرد: همه افراد جامعه باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در راستای کاهش صدردصدی کرونا جدی بگیرند.


فرماندار رضوانشهر وضعیت رنگ بندی کرونایی این شهرستان را آبی عنوان کرد و افزود: رعایت پروتکل ها همچنان مورد انتظار است و شهروندان و صنوف مختلف و بازاریان از هر گونه عادی انگاری پرهیز کنند.


وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر و جدی از سوی اعضای ستاد مقابله با کرونا در این خصوص صورت می گیرد گفت: بیش از 92.6  درصد  از جامعه هدف این شهرستان دز اول واکسن را دریافت کرده اند.


قاسمی با بیان اینکه اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا صیانت از جان مردم را با اطمینان و دقت بیشتر به پیش می‌برد تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، دانش آموزان به منظور حضور در کلاس های درس و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا باید کارت واکسن یا آزمایش psr  منفی کرونا را به همراه داشته باشند.


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا رضوانشهر با اشاره به بازدید های بعمل آمده از روند تزریق واکسیناسیون کرونا در مراکز خانه بهداشت روستایی خاطرنشان کرد: خانه های بهداشت روستایی با همکاری دهیاری ، شورای اسلامی و پایگاه های مقاومت بسیج روستاها با برگزاری جلسات مشترک در روند تکمیل واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه اهتمام جدی بعمل آورند.

کد خبر 1126262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha