بازرسین به صورت مستمر نظارت بر کیفیت نان داشته باشند

قاسمی بر لزوم ضرورت نظارت بر نانوایی ها در ارائه نان با کیفیت تاکید کرد و گفت: بازرسین به صورت مستمر نظارت بر موارد بهداشتی و کیفیت نان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «محمود قاسمی» عصر امروز(یکشنبه، 21آذر ) در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: بررسی آخرین وضعیت، ارزیابی عرضه کالاها در بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها کالاها، سوء‌استفاده‌های احتمالی، تامین کالاهای اساسی و تلاش مضاعف مهمترین اهداف برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان در راستای جلب رضایت مردم است.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر لزوم ضرورت نظارت بر نانوایی ها در ارائه نان با کیفیت افزود: بازرسین به صورت مستمر نظارت بر موارد بهداشتی و  کیفیت نان داشته باشند و با متخلفین برخورد جدی کنند.  


فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه رضایت مردم از اولویت های ما است، گفت: نظارت ویژه با ایجاد گشت های مشترک، نماینده تام الاختیار فرمانداری به اتفاق تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، نیروی انتظامی و اتحادیه‌ها باید بصورت مستمر بر بازار صورت گیرد.


وی با اشاره به بی نظمی در قیمت گوشت قرمز در بازار تاکید کرد: دستگاه های متولی امر به منظور ثبات در بازار نسبت به ساماندهی و نظارت بر قیمت ها اهتمام لازم داشته باشند.


قاسمی خاطرنشان کرد: ادارات جهادکشاورزی و صمت شهرستان نسبت به برگزاری هفتگی جلسات فرعی ستاد تنظیم بازار اقدام کنند.

کد خبر 1126263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha