وضعیت سلامت مسافران قبل از صدور بلیط بررسی می شود

مرادی با تاکید بر اینکه قبل از صدور بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی اطلاعات سلامت افراد متقاضی در سامانه هوشمند بررسی می‌شود گفت:‌ برای افرادی که سلامتشان تأیید نشود بلیط صادر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز مرادی» شامگاه یکشنبه( 21 آذر) در گفت‌وگوی خبری اجرای نخستین مرحله از طرح مدیریت هوشمند کرونا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان یکی از مجریان این طرح در ناوگان عمومی به شمار می‌رود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در مورد نحوه نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا و برخورد با متخلفان عنوان کرد: در حال حاضر با سامانه هوشمندی که طراحی شده کد ملی فرد متقاضی بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ اخذ و بر اساس آن وضعیت مسافر در سامانه رصد می‌شود.

 

مرادی با بیان اینکه پس از بررسی اطلاعات متقاضی در سامانه، اگر مشکلی وجود نداشته باشد برای فرد بلیط صادر می‌شود تصریح کرد: در سامانه هوشمند چند آیتم برای این کار یعنی فرآیند صدور بلیط در نظر گرفتند که مجوز سفر و مجوز سلامت از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های حمل و نقل مجاز نیستند برای فردی که دارای نقص در حوزه سلامت باشد بلیط صادر کرده و خدمتی ارائه کند خاطرنشان ساخت: اگر این اقدام صورت بگیرد به منزله تخلف است و کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مرجع رسیدگی به این گونه تخلفات محسوب می‌شود.

کد خبر 1126297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha