تجلیل از کادر درمان شهر یانچشمه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

بهارلویی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از تلاش ها و ازخودگذشتگی های کادر درمان شهر یانچشمه با اهدای لوح و یک شاخه گل تجلیل کردند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از تلاش ها و ازخودگذشتگی های کادر درمان شهر یانچشمه با اهدای لوح و یک شاخه گل تجلیل کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: پرستار بودن عشق می‌خواهد و از خود گذشتگی و روحیه جهادگری داشتن به معنای سخت ‌کوش بودن و ایثار است، که این امر در لباس پرستاری معنای واقعی پیدا می‌کند.

 

وی اذعان داشت: پرستاری که وظیفه مراقبت از بیماران را بر عهده دارد و بر مشکلات و مسائل سخت کاری و کمبودها فائق می‌آید، نمونه یک انسان کامل و الهی است.

 

بهارلویی اظهار کرد: پرستاران در این ۲ سال اخیر کار پر استرس و پر زحمتی داشته اند و ما تنها می توانیم قدردان این زحمات باشیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: پرستاران در سنگر‌های صیانت از سلامت جامعه با اقدامات به موقع و مدیریت دقیق زمان امید و زندگی را به جامعه تزریق می کنند.

 

خاطرنشان می شود: در این مراسم از سوی کادر درمان شهر یانچشمه بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی  و قطع زنجیره ویروس کرونا از سوی همه آحاد مردم تاکید شد که این کار، بزرگ ‌ترین کمک و هدیه به کادر درمان است.

 

کد خبر 1126326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha