آیین «شبی با شهدا» در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان از برگزاری آیین «شبی با شهدا» ویژه نونهالان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه «شبی با شهدا» ویژه نونهالان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با حضور در جوار مرقد مطهر شهید گمنام مدفون در «دارالقرآن امام علی (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید بیعت با شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: در این برنامه بچه های مسجد با حضور بر مزار شهید گمنام دفاع مقدس، ضمن ارج نهادن به رشادت های شهیدان و نثار فاتحه به ارواح مطهر شهید، با آرمان های این جان برکفان عرصه جهاد و شهادت تجدید میثاق دوباره بستند.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنین بیان خاطرات رزمنده دوران دفاع مقدس در جمع بچه های مسجد از دیگر برنامه های این آیین در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بود.

 

وی خاطرنشان کرد: قرائت زیارت عاشورا، توزیع گزیده ای از وصیت نامه شهدای شهرستان با عنوان «رفیق شهیدم» میان بچه های مسجد و پذیرایی شام از برنامه های برنامه «شبی با شهدا» ویژه نونهالان مسجدی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بود.

کد خبر 1126398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha