رویکرد تیم مذاکره کننده ایران دقیق و حساب شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین گفت: رویکرد تیم مذاکره کننده ایرانی دقیق و حساب شده است.

عباس گلرو در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+4 در وین گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران دو چیز اصل است، حرکت بر مبنای اصول منطقی و واقعی برای تامین منافع و کوتاه نیامدن از موضوع حقیقی است و اصل دوم تسریع در حرکت برای رسیدن به نتیجه است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم می خواهند نتیجه مذاکرات را با توجه به مشکلات اقتصادی که در داخل کشور وجود دارد، ببینند و برای همین رسیدن به نتیجه مهم است.

 

وی ادامه داد: کلیات اطلاعاتی که ما داریم این است که طرف ایرانی نگاه و رویکرد و مطالبات جدیدی را مطرح کرده است که کف آن رفع تمامی تحریم های برجامی و سقف آن طراحی های جدیدی است که صورت گرفته است و همین باعث شده است که طرف مذاکره کننده اروپایی و غربی مقداری واکنش منفی نشان دهد و اظهار کند که این قابل پذیرش نیست.

 

وی تصریح کرد: رویکرد طرف ایرانی بسیار دقیق و حساب شده است و ما نسبت به این مسئله خوش بین هستیم چون اگر مبنا را بر اساس مذاکرات قبل بگذاریم، مسئله سخت می شود.

کد خبر 1126421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha