۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به حوزه فرهنگ و هنر استان سمنان اختصاص یافت

فلاح لاله زاری، با تاکید بر اینکه جبران خسارت کرونا به حوزه فرهنگ و هنر غیرممکن است گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در این استان به این بخش اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در جمع روسای انجمن های فرهنگی هنری شهرستان گرمسار با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در این استان به این بخش اختصاص یافته است گفت: علاوه بر این به ۶۰۰ نفر از هنرمندان کمک هزینه کرونایی پرداخت شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر بر اثر شیوع ویروس کرونا خسارت فراوانی متحمل شده است بر نقش هنرمندان و حوزه فرهنگ و هنر برای التیام آسیب های ناشی از کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: جامعه بر اثر بیماری کرونا دچار افسردگی شده و هنرمندان باید با ارائه آثار مناسب روحیه نشاط و شادی را برای مقابله با این آسیب به جامعه تزریق کنند.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های جامعه فرهنگ و هنر شهرستان گرمسار ادامه داد: شما عمر گرانبهای خود را در حوزه فرهنگ و هنر گذرانده اید و این جای تقدیر دارد.

 

فلاح لاله زاری کمبودها و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر پرداخت و افزود: کمبود اعتبار در این حوزه از مشکلات است و این مشکل باید با همدلی و همراهی و تلاش بیشتر برطرف شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، هنرمندان و فعالان این عرصه را از اعضای خانواده فرهنگ و ارشاد دانست و گفت: خدمت به مردم در حوزه فرهنگ و هنر را با همکاری یکدیگر ارائه دهیم و این حوزه را به جلو ببریم.

 

وی گفتگو را نیز از ابزارهای مهم برای حل مسائل دانست و اظهار داشت: با گفتگو و تعامل می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

 

فلاح لاله زاری همچنین در خصوص احداث مجتمع های فرهنگی هنری ایوانکی و آرادان گفت: برای تکمیل این مجتمع ها بعد از ۱۰ سال، اعتبارات خوبی در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان پیش بینی شده است.

 

در این نشست روسای انجمن های فرهنگی هنری شهرستان گرمسار به بیان مسائل و مشکلات، برنامه ها و دیدگاههای خود در خصوص مسائل فرهنگی و هنری پرداختند.

کد خبر 1126461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha