فعالیت کلینیک دامپزشکی شهید احمدی با هدف کمک به مناطق کم برخوردار

مهجوری از فعالیت کلینیک دامپزشکی شهید احمدی با هدف کمک به مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

سرهنگ «محمد مهجوری» با اشاره به فعالیت های سپاه ناحیه اراک در راستای رسیدگی به مناطق روستایی و کم برخوردار  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سپاه اراک در همه بخش های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، تجهیز و بهسازی و ... ورود پیدا کرده است و خوشبختانه تا کنون فعالیت های گسترده ای را در زمینه های مختلف انجام داده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک به فعالیت های کلینیک سیار دامپزشکی «شهید سید ابوالفضل سبط احمدی» سپاه اراک به طور رسمی فعالیت خود را در فصل پاییز شروع کرده است، افزود: این کلینیک در قالب اعزام دامپزشک و کارشناس به مناطق کم برخوردار فعالیت دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۱ روستا و در مجموع ۱۶ مرتبه بازدید شده اند، ادامه داد: در این راستا از ۸۰ دامداری بازدید و ویزیت ۱۰۰۰ دام سبک و سنگین به صورت رایگان  انجام شده است.

 

وی ادامه داد:دامپزشکان و کارشناس  تا کنون به روستاهای ورچه خمین، مشهدالکوبه ساروق، شهسواران معصومیه، کلاغ نشین ساروق، بادرستان ساروق، چنگزین قره کهریز، قلعه ارجناوند ساروق، امر آباد معصومیه، گاوجلو ساروق، ارکوین قره کهریز و داوود آباد مراجعه کرده اند.

 

فرمانده سپاه اراک اضافه کرد: این مهم در راستای خدمت رسانی به افراد جامعه و با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان انجام می شود.

کد خبر 1126493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha