امسال ۱۸ کتاب از حوزه های علمیه خواهران مازندران روانه بازار نشر شد

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه در یک سال پژوهشی حوزه های علمیه خواهران استان مازندران ۱۸عنوان کتاب تالیف و روانه بازار نشر شد، گفت: خداوند متعال را شاکریم ظرفیت علمی و پتانسیل بالای دانشی در طلاب استان وجود دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «محمد جواد قائمی» امروز(۲۲آذر) در آئین رونمایی از تازه های نشر حوزه های علمیه خواهران مازندران ضمن گرامیداشت هفته پژوهش بیان کرد: در طول یک سال گذشته توسط طلاب خواهر و اساتید استان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۸کتاب در حوزه های مختلف فقهی، تفسیری و کلامی به زیور تبع رسیده و امید است در راهگشایی علمی جامعه امروز مفید فایده قرار بگیرد.

 

 

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: همچنین توسط طلاب و اساتید استان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ۲۲مقاله در ژورنال های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است .

 

 

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران استان از یک شبکه پژوهشگر و نویسنده خوب و در طراز عالی بهره مند است،‌ یادآورشد: انتشار ۵مجله علمی تخصصی توسط حوزه های علمیه خواهران استان  نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

حجت الاسلام قائمی از برگزاری همایش ملی سیره شناسی«علامه مصباح یزدی در مطالعات اسلامی» با امتیاز isc در مازندران خبر داد و افزود: هرچند این همایش با محدودیت ساختاری و به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا (س) بابل، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران با همکاری مراکز علمی و نهادهای اجرایی در حال برگزاری است ولی در عین حال هشت کشور شامل لبنان، هندوستان، آمریکا هم در همین همایش حضور دارند، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز همراه ما هستند‌.

 

 

وی، خاطرنشان کرد: مقرر بود این همایش در ایام ارتحال و دهه بصیرت برگزار شود اما به‌علت فرآیند قانونی در دهه فجربه میزبانی بابل برگزار می‌شود، در دهه بصیرت و ایام ارتحال یکی از پنل‌های علمی همایش برگزار می‌شود.

 

 

حجت الاسلام قائمی گفت: در این همایش جامع المصطفی قم و  موسسه علامه مصباح مشارکت دارند.

 

 

وی در خاتمه از برگزاری همایش ملی علامه ذوالفنون آیت الله «حسن حسن زاده» (ره) با امتیاز isc  نیز با همکاری دانشکده علوم قرآنی آمل درآینده ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 1126527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha