نشست دانش آموزی معارف نماز در شهرستان سرعین برگزار شد

عبدی گفت: ششمین نشست دانش آموزی معارف نماز برای دانش آموزان دوره اول مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل شهرستان سرعین برگزار شد.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شستان در اردبیل گفت: ششمین نشست دانش آموزی معارف نماز برای دانش آموزان دوره اول مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل شهرستان سرعین برگزار شد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: بیان اسرار و آثار نماز، احادیث و روایت های مختلف در خصوص ارزش، فایده و مفهوم نماز و رفع مشکلات زندگی روزمره با پناه بردن به نماز از جمله موضوع های بود که در این نشست مطرح شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: توصیه به رعایت آداب نماز و وضو و اقامه نماز در اول وقت از دیگر موضوع های مطرح شده در این نشست بود.

 

عبدی خاطر نشان کرد: در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ نیز اجرا شد که در این بخش نیز به مسائلی همچون احکام تقلید، انتخاب مراجع تقلید، آموزش عملی غسل ترتیبی و ارتماسی، تیمم، تعداد رکعات روزانه، نمازهای واجب، ارکان نماز، اذان، اقامه مورد بحث قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش احکام نماز زمینه اشاعه اقامه آن را فراهم می کند، اعلام داشت: این دوره آموزشی ویژه دانش آموزان با استقبال خوب نوجوانان مواجه شد و امیدواریم بتوانیم دوره های تخصصی آن را نیز برگزار کنیم.

 

در پایان این نشست از دانش آموزان برتر کلاس و یاور نماز جمعه و جماعت نیز با اهدای کتب دینی و نماز، سجاده و سی دی نماز شناسی تجلیل شد.

 

کد خبر 1126546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha