ترویج سبک زندگی فاطمی لازمه تحکیم بنیان خانواده ها است

حجت الاسلام طهماسبی، بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی و اسلامی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تحکیم بنیان خانواده ها و مقابله با هجمه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، امروز(22آذر)، در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی که در محل دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن ایام فاطمیه، اظهارداشت: حضرت زهرا به عنوان بهترین و نمونه ترین همسر عالم، هستند.

 

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: بانوان امروز باید از شیوه و سبک زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی بنیان خانواده ها تحکیم شود.

 

وی به معضلات و آسیب های اجتماعی که کانون خانواده ها را هدف قرار داده اشاره و خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی جلوی رواج آسیب های اجتماعی را خواهد گرفت و کانون خانواده را در برابر این معضلات مصون می دارد.

 

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه بیان کرد: برما واجب است که در زمینه های فرهنگی و برگزاری برنامه هی مذهبی تلاش کنیم و با برنامه ریزی جهادی و عملی در این راستا اقدام کنیم.

 

وی بر ضرورت تقویت برنامه های مذهبی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: برنامه های فرهنگی دینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و برنامه ریزی منسجم برگزار و به محتوای این برنامه ها توجه شود.

 

کد خبر 1126596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha