حماسه ۹ دی  جواب دندان شکن به فتنه گران در هتک حرمت ولایت و روز عاشورا بود

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد زمینه اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی را جواب دندان شکن به فتنه گران در هتک حرمت ولایت و روز عاشورا دانست و گفت: فتنه ۸۸ اصل نظام، آرمان های امام راحل، انقلاب، ارزش ها و مظاهر دین را هدف گرفته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» امروز (۲۲ آذر ماه) در نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: دهه ولایت مناسبت های ارزشمند ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت حضرت زهرا (س) است که می طلبد مراسمات ترکیبی علاوه بر کمیت با کیفیت بالا برگزار شود.
 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد زمینه اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی را جواب دندان شکن به فتنه گران ۸۸ در هتک حرمت ولایت، ماه محرم و روز عاشورا دانست و گفت: فتنه ۸۸ که اصل نظام، آرمان های امام راحل، انقلاب، ارزش ها و مظاهر دین را هدف گرفته بود، باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شد.
 

وی گفت: فتنه بزرگی که با درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم خنثی شد، می طلبد که همه نهادها به خصوص فرهنگی با برنامه های محتوایی و سازنده در تبیین آن همکاری کنند که فتنه گران چه دسیسه هایی در سر می پروراندند و آتش فتنه چه پیامدهای منفی و مخربی را برای مردم و کشورمان به دنبال داشت.

کد خبر 1126620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha