بازدید مسئولان و خیرین از ۹۴۵ خانواده زندانی کردستان

مدیرکل زندان‌های کردستان از بازدید مسئولان و خیرین از ۹۴۵ خانواده زندانی بضاعت استان خبر داد.

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان در گفتگو‌ با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های حمایتی سازمان زندان‌ها سرکشی و مراقبت از خانواده مددجویان است که مهمترین عامل بازدارنده در جلوگیری از ورود خانواده‌های بی‌سرپرست زندانی به چرخه جرم و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

 

 

وی افزود: همراهی مقامات قضایی و مدیران در این بازدیدها اثر قابل توجهی در بازنگری پرونده‌های قضایی مددجویان و رفع موانع و مشکلات خانوادگی آنان و همچنین حمایت‌های مادی و تامین بخشی از مشکلات معیشتی آنان را دارد.

 

 

مدیرکل زندان‌های کردستان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون از تعداد ۹۴۵ خانواده زندانی با حضور و همراهی مقامات قضایی، مدیران، فرمانداران و خیرین نیک اندیش استانی بازدید بعمل آمده است‌.

 

 

فتحی اضافه کرد: نتیجه ارزشمند این همراهی حل بسیاری از مشکلات این خانواده‌ها و سرپرستانشان با اختصاص وام‌های بلاعوض کمیته امداد، اهداء هدایایی نقدی و ملزومات خانگی توسط خیرین، تحت پوشش خانواده‌ها توسط انجمن حمایت زندانیان و معرفی به مراکز آموزشی جهت فراگیری مهارت‌های شغلی و کسب درآمدهای خانگی با هدف تحکیم و حفظ حریم خانواده بوده است.

کد خبر 1126682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha