کارها اگر برای خدا انجام شود، صاحب برکت می شود

آیت الله عابدینی گفت: اگر کارها برای خدا انجام شود، صاحب برکت می شود و خداوند متعال فرمود هر کسی برای آخرتش کشت و کار کند، ما به کارش برکت می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با دست اندرکاران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: برخی افراد زندگی با برکت و برخی دیگر زندگی بی برکت دارند که زندگی بی برکت، سخت و بی فایده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: برکت یعنی تلاش، حرکت و کوشش و برکت از نگاه دین، نتیجه ای غیر قابل محاسبه دارد و قرآن نمونه و مصداقی از برکت است که هر آیه آن عالمی را تحت تأثیر و تحول قرار می دهد.

 

وی عنوان کرد: خداوند فرموده قرآن کتاب برکت است و در شبی با برکتی چون شب قدر نازل شده که یک شبِ آن بالاتر از هزار ماه است.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: اگر کارها برای خدا انجام شود، صاحب برکت می شود و خداوند متعال فرمود هر کسی برای آخرتش کشت و کار کند، ما به کارش برکت می دهیم.

 

وی اعلام کرد: خداوند متعال فرموده هر کسی برای دنیا کشت و کار کند، فقط بهره کمی از همین دنیا خواهد داشت اما در آخرت چیزی نخواهد داشت و برخی همین گونه زندگی می کنند و ثمره ای نخواهند داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: قرض الحسنه از جمله مسائلی است که بسیار مورد توجه خداوند متعال قرار دارد و تاکید کرده کسانی که قرض الحسنه پرداخت می کنند، اموال شان مضاعف خواهد شد.

 

وی در پایان خطاب به دست اندرکاران بنیاد برکت در قزوین یادآور شد: از تریبون های نماز جمعه و مساجد برای معرفی فعالیت هایی که انجام می دهید استفاده کنید تا مسئولان و مردم از خدمات شما بیش از پیش آگاهی پیدا کنند.

 

کد خبر 1126710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha