عوامل پیشگیری از طلاق برای بانوان مسجدی تبیین شد

کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با موضوع «پيشگيري از وقوع طلاق»، به همت کانون فرهنگي و هنري مشکات اسفراین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با هدف پيشگيري از وقوع طلاق، به همت فعالان مسجدی، در محل کانون امام صادق (علیه السلام)  مسجد امام علي (علیه السلام)  اسفراين به مدت دو ساعت ویژه بانوان فعال مسجدی برگزار شد.

 

 

«دل آرامي» از مشاوران دانشگاه علوم پزشکي اسفراین در این کارگاه آموزشی، به بررسي عوامل ناسازگاري زوجين که منجر به طلاق مي شود، پرداخت.

 

وی در این کارگاه گفت: اگر تعارضات بین زوجین به سازش ختم نشود، منجر به اختلافات بيشتر در زندگي مشترک شده و سرانجام زوجين به طلاق به عنوان تنها راه مي انديشند.

 

 

دل‌آرامی اضافه کرد: دو انسان با سلايق مختلف وقتي باهم ازدواج مي کنند، ممکن است در همه امور عقايد و سلیقه مختلفی داشته باشند ولي بايد بياموزند که چگونه با اين تفاوت سليقه، در کنار هم زندگي آرامي را تجربه کنند.

 

گفتني است؛ در پايان اين کارگاه آموزشي بانوان از نمايشگاه پوسترهاي آسيب هاي اجتماعي که در محل مسجد به همين عنوان دايرشده بود، بازديد کردند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1126725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha