شهروندان نباید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت شوند

جهانگیری گفت: شهروندان نباید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت شوند و لازم است همچنان دستورالعمل ها را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه واکسیناسیون نقش کلیدی در جهت ایمن‌سازی افراد دارد اظهار کرد: تاکنون ۸۳ درصد جمعیت هدف و ۸۸ درصد جمعیت دانش‌آموزی شهرستان اندیمشک واکسن دریافت کرده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: عادی‌انگاری نباید در جامعه رواج پیدا کند چرا که عادی‌انگاری سبب گرفتار شدن در موج جدید بیماری کرونا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک با وجود واکسیناسیون گسترده، در وضعیت آبی کرونا قرار دارد اذعان کرد: انتظار داریم افرادی که واکسن کرونا نزده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

 

جهانگیری تصریح کرد: شهروندان نباید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت شوند و لازم است همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اندیمشک پیشرو در تزریق دوز دوم واکسن در استان خوزستان است عنوان کرد: ضرورت دارد شهروندان اندیمشک با سن ۴۰ سال به بالا، نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونای خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1126734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha