حضور ۴۷۷ نفر از بچه مسجدی های چهارمحال و بختیاری در مسابقات مدهامتان

مظاهری از حضور ۴۷۷ نفر از بچه مسجدی های چهارمحال و بختیاری در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: ثبت نام در این مسابقات تا ۳۰ آذرماه جاری همچنان ادامه دارد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۴۷۷ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری حضور خود را در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ثبت نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۳۰ آذر ماه جاری همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۶ کانون فرهنگی هنری از استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات مشارکت داشته اند گفت: میزان مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری این استان تاکنون به ۱۹ و ۲۰ دهم درصد رسیده است.

 

مظاهری حضور کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی استان چهارمحال و بختیاری را در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان در رده بندی کشوری نیز جزء استان های پیشتاز محسوب می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان را شناسایی استعدادهای برتر قرآنی سطح استان چهارمحال و بختیاری و حضور حداکثری آن ها در مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام کرد.

 

وی با بیان این مطلب که فرایند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می شود.

 

مظاهری مهلت شرکت در این جشنواره قرآنی و بارگذاری آثار در سایت بچه های مسجد را از تا ۳۰ آذرماه جاری اعلام کرد و گفت: نفرات برتر مرحله استانی ۹ دی ماه معرفی و مرحله کشوری نیز اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 

کد خبر 1126737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha