انتخاب ۲ عضو کانون «دوستان آسمانی» به عنوان پرستار نمونه کشور

گواهیان گفت: ۲ عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به عنوان پرستار نمونه کشور انتخاب شدند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و  هنری «دوستان آسمانی» برخوردار از افراد تحصیل کرده ای است که اکنون در ارگان ها و نهادهای مختلف استان و کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: تعدادی از بچه های مسجد همچنین به عنوان پزشک و پرستار در جهرم و دیگر شهرستان ها در امر خدمت رسانی به بیماران مشارکت دارند.

 

وی بیان کرد: از جمله ویژگی های بچه های مسجد، تخصص در امور و انجام کار جهادی است که سبب شده به نسبت سایر افراد در ارگان ها و نهادهای مختلف برجستگی ویژه ای داشته باشند.

 

گواهیان عنوان کرد: این ویژگی سبب شد تا 2 نفر از بچه های مسجد در روز «پرستار» به عنوان پرستار نمونه کشور از سوی مسئولان علوم پزشکی انتخاب شوند.

 

وی ادامه داد: «علیرضا عطایی» عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» که افتخار ذاکری اهل بیت (ع) نیز دارد، موفق شد عنوان پرستار نمونه کشور را به دست آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اضافه کرد: همچنین «مهدی خداجو» دیگر عضو این کانون فرهنگی و هنری به عنوان مدافع سلامت تیم تنفس، عنوان پرستار نمونه کشوری را به خود اختصاص داد.

 

گواهیان در پایان با آرزوی توفیقات روز افزون برای این 2 پرستار مسجدی، توفیق خدمت بیشتر به مردم به ویژه بیماران نیازمند را برای آنان خواستار شد.

کد خبر 1126762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha