گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بقاع شاخص شفت برگزار می شود

رحیمی گفت: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهیدحاج قاسم سلیمانی در بقاع شاخص شفت برگزار می شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام در شفت برگزار می شود.


رییس اوقاف و امور خیریه شفت با اشاره به اینکه این مراسم روز دوشنبه(13دی ) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود افزود: این برنامه به صورت ویژه در یکی از بقاع شاخص شهرستان برگزار خواهد شد.


وی گفت: اجرای مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با دعوت از قاری ممتاز استان، سخنران برجسته و مداحان مطرح و اقامه عزاداری  با حضور هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم همراه است.


رحیمی تصریح کرد: انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی گسترده جهت حضور آحاد مردم، تکریم خانواده های محترم و معزز شهدای مدافع حرم در مراسم، یاد و ذکر شهدای جبهه مقاومت و شهدای همراه سردار دلها علی الخصوص شهید ابومهدی المهندس در تمام برنامه و نیز تبلیغات محیطی و فضاسازی ها در دستور کار قرار گرفته است.


رییس اوقاف و امور خیریه شفت خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان و همچنین مردم باید با زندگی شهدا و الگوهای رفتاری آنها آشنا شوند و با افتخار از حاج قاسم‌ها یاد کنیم تا گرد و غبار فراموشی بر یاد آنها ننشیند.

کد خبر 1126777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha