برجسته سازی نقش حاج قاسم سلیمانی در استان کرمانشاه است

حجت الاسلام احمدی ، گفت: برجسته سازی نقش حاج قاسم سلیمانی در استان کرمانشاه با کمک سایر دستگاه‌ها در کرمانشاه انجام و در این راستا ارتباطات حاج قاسم سلیمانی با چهره‌های شاخص استان در قالب تاریخ شفاهی جمع آوری و منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  یکی از مواردی که در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری به آن توجه شود گسترش مکتب حاج قاسم است.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه  افزود: حاج قاسم سلیمانی در کشور و حتی کشورهای مقاومت نماد خدمت به مردم است و پس از شهادت حاج قاسم طرح های مختلفی مانند کمک های مومنانه و مبارزه با ویروس کرونا در استان کرمانشاه انجام گرفت.

 

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود با روحیه مقاومت و استکبارستیزی نقشه‌های آمریکا و اسرائیل را خنثی کردند و پس از شهادت حاج قاسم نیز این پیروزی ها مانند درهم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد و توقیف نفتکش آمریکایی در خلیج فاری تداوم داشته است.

 

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه بمناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، تشکیل اتاق فکر و جمع آوری ایده و نظارت ، توزیع وصیت نامه این شهید بزرگوار و برپایی تجمع دوستداران حاج قاسم از جمله اقداماتی است که در ایام شهادت ایشان انجام خواهد گرفت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امروز جوانان و نوجوان با توجه به تهاجم فرهنگی انجام شده نیازمند تبیین درست مفاهیم انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند که این مهم باید در سخنرانی‌ها و تولید محتوا در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.
 

کد خبر 1126779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha