حماس: بازداشت سران مقاومت، هرگز آتش انتفاضه را خاموش نخواهد کرد

جنبش حماس در واکنش به بازداشت تعدادی از رهبران این جنبش تاکید کرد که اراده ملت فلسطین در برابر این اقدامات هرگز شکسته نمی شود و آتش فزاینده انتفاضه خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «القدس العربی»، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه ای مطبوعاتی تاکید کرد: بازداشت افرادی از کادر رهبری این جنبش در کرانه باختری، تلاشی بی نتیجه است که هرگز نمی‌ تواند اراده ملت فلسطین را بشکند.

 

وی افزود: این بازداشت ها هرگز نمی ‌تواند آتش فزاینده انتفاضه را خاموش یا چیزی از اراده ما در دفاع از سرزمین و مقدسات آن کم کند.

 

عبداللطیف القانوع تاکید کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی تعدادی از رهبران حماس از جمله حسن یوسف، یکی از برجسته ترین رهبران این جنبش را در حمله به منزلش در غرب رام الله بازداشت کرده اند.

 

این رهبر برجسته جنبش حماس بیش از 20 سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی گذرانده است و چندی پیش آزاد شده بود و دارای بیماری های متعددی است و نیاز به پزشک دارد.

 

وی افزود: شیخ حسن یوسف همچون کوه مقاوم است و در برابر اشغالگری سر فرود نخواهد آورد و اراده او شکسته نخواهد شد.

 

سخنگوی جنبش حماس به اشغالگران نسبت به ادامه سیاست های بازداشت شدگان هشدار داد و رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامده های این اقدام دانست.

 

القانوع تاکید کرد: این بازداشت‌ ها و دیگر جنایت های  رژیم اشغالگر هرگز ملت ما را در کرانه باختری و قدس، از ادامه راه خود در دفاع از سرزمین و حقوق مشروع خود باز نخواهد داشت و آنها به هر طریقی برای توقف جنایت این رژیم و پایان خصومت آنها در حق ملت فلسطین تلاش خواهند کرد.

کد خبر 1126832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha