تولیدات علمی همراه با ایمان و اعتقاد به خدا به نتیجه خواهند رسید

سردار کریمیان با بیان اینکه در تولید علم، باید به سودمندی آن و تلفیق آن با ایمان و اعتقاد توجه داشته باشیم، گفت: باید بین علم و نیاز مردم ارتباط برقرار شده و مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۲۳ آذر) در  مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فن آوری این استان، اظهار کرد: در دنیای امروز، علم، دانش و فناوری موجب قدرت می شود و در کشور ما نیز باید تلاش کنیم که با دستیابی به قله های علم و فناوری، هر روز بر قدرت و عظمت نظام اسلامی بیافزاییم.

 

سردار« قدرت الله کریمیان» تصریح کرد: کاری که بر مبنای علمی باشد، راه های رسیدن به اهداف را کوتاهتر و هزینه ها را کمتر می کند، قدرت تعمیم آن بیشتر و می تواند برای نسل‌های بعدی به یادگار بماند.

 

وی با بیان اینکه باید پایگاه اصلی خودمان را پیدا کنیم و کاری کنیم که علم دوباره از شرق به غرب برود، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند آنچنان باید در علم و فناوری پیشرفت داشته باشیم که دیگر کشورها برای یادگیری علوم و دانش ما مجبور باشند زبان فارسی را یاد بگیرند.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در تولید علم، باید به سودمندی آن و تلفیق آن با ایمان و اعتقاد توجه داشته باشیم،  گفت: حتما باید ارتباط میان صنعت و دانشگاه و میان مبتکرین و صنایع ما باشد که بر مبنای نیاز صنایع و نیازهای جامعه بتوانیم تولید علم داشته باشیم.

 

سردار کریمان با بیان اینکه کارهای تحقیقاتی زیادی انجام گرفته است، اما در همان حد دانشگاه‌ها و کتابخانه ها باقی مانده است، ابراز کرد: امروز باید با توجه به نیازهای کشور و مردم فعالیت های تحقیقی، توسعه علمی و فناوری در کشور انجام شود که بین علم و نیاز مردم ارتباط برقرار شده و مشکلات مردم را حل کند.

 

گفتنی است در این مراسم ار جهادگران حوزه علم و فناوری استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان تجلیل شد.

کد خبر 1126877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha