ضرورت حمایت از  طرح‌‌های فناورانه برای تولید  محصول

سردار قاسمی گفت: باید طرح های علمی و فناورانه استان خراسان جنوبی برای تولید محصول و تجاری‌‌سازی حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۲۳ آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که با حضور سردار رحیمی مسئول بسیج علمی و فناوری کشور برگزار شد، اظهار کرد: در راستای علم، پژوهش و فناوری با تفاهمنامه‌هایی که با مراکز دانشگاهی منعقد شد تاکنون هماهنگی و اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالراضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به جمع آوری ایده ها و طرح های نخبگان استان، ادامه داد: باید طرح های علمی و فناورانه به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه برسانیم.

 

«سید سعیدرضا احمدی‌زاده» رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه علم و فناوری از مهمترین مولفه های پیشرفت کشور است، اظهار داشت: باید علم و فناوری را تبدیل به دانایی و توانایی بکنیم.

 

وی بیان کرد: زنجیره علم تا ثروت موجب برطرف شدن مشکلات می شود و ایده‌ها موجب خلق ثروت و تولید محصول می شوند.

 

احمدی‌زاده با اشاره به اینکه بسیج و سپاه می توانند کمک خوبی به نخبگان خراسان جنوبی داشته باشند، عنوان کرد: با روحیه جهادی و تفکر بسیجی می توان نخبگان را حمایت کرد تا طرح و ایده نخبگان آنها به مرحله محصول برسند.

 

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی بر عدم وابستگی به غرب تأکید کرد افزود: متاسفانه در هشت سال گذشته با برجام جلوی پیشرفت کشور گرفته شد و عقب ماندگی ایجاد کرده است.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که خوشبختانه با روی کار آمدن دولت انقلابی، اعتماد در جامعه نخبگانی به وجود آمده است.

کد خبر 1126984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha