راه پیشرفت ما برتری علمی است/ باید استان را با هم جلو ببریم

سردار شاکرمی با بیان اینکه اساسی ترین علت دشمنی دشمنان نهضت نرم افزاری علمی است، گفت: راه پیشرفت ما برتری علمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فن آوری ایلام، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا کار بزرگ و قابل ستایشی بود، به همه کسانی که خالق این حماسه بودند، خسته نباشید و دست مریزاد می گوییم

 

سردار «جمال شاکرمی» یادآور شد: کنگره تراز ایلام را در یک سطح بالاتری قرار داد و نگاه به ایلام را عوض کرد، باز شهدا به ما کمک کردند، خالق این اثر و حرکت عظیم فرهنگی همه ی مردم این دیار بودند.

 

وی با بیان اینکه ما به دنبال تقویت بسیج علمی هستیم، تصریح کرد: در دولت قبل ما هر چه تلاش می کردیم این ظرفیت را به سمت پارک علم و فناوری ببریم نمی شد و تاثیر جریان سیاسی در این حوزه خودش را نشان داد و البته ما هم استقبال نکردیم.

 

شاکرمی بیان کرد: در کلیت کشور وقتی در نمایشگاهی انواع و اقسام موشک دیده می شود، اینها با فقر و کم توجهی و محروميت و زدن توی سر نخبگان، و محدود شدن با نگاه‌های سیاسی و حزبی توانستند به این جایگاه برسند، امیدواریم در دوره ی جدید بتوانیم خوب ورود کنیم.

 

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام گفت: در این مدت که جوان نخبه ما هفت اختراع داشت، ولی استاندار مملکت اسلامی برایش تره خرد نکرد، فرماندار در این فضا نبود، حالا که همه یکی شدند این بخش را نجات دهیم.

 

وی افزود: متاسفانه در رسانه ها  خیلی اثر صحبت‌های مقام معظم رهبری در کنگره شهدا، را ندیدیم و از رسانه ها می خواهم که صحبت‌های رهبری را که نگاه به ایلام را عوض کرد، به صورت بخش بخش بازتاب دهند.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: این مقطع نگاه جهادی می خواهد، اگر مسئولین ۱۸- ۱۷ ساعت کار جهادی نکنند در این شرایط می مانیم، علم و فناوری ما فدای نگاه‌های سیاسی شده است، آدم های غیر متخصص در جاهایی که کارشان نیست و بر اساس لابی گریهایی که انجام گرفته، گذاشته می شوند.

 

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: هفته  پژوهش تجلیل از چند نفر نیست، تجلیل از یک نگاه است، تجلیل از یک جریان مقدس و نگاه و فکر جهادی است

 

وی بیان کرد: اساسی ترین علت دشمنی دشمنان نهضت نرم افزاری علمی است، آنها از این نگاه می ترسند، زمانی سیم خاردار را از خارج می آوردیم اما امروز به قریب ۴۰ کشور تجهیزات نظامی میدهیم.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه راه پیشرفت ما برتری علمی است، افزود: ما باید مثل پدر و مادری دلسوز دست بچه ها را بگیریم، همه به ما نزدیک هستند و ما وظیفه داریم، ما پیش مرگ همه ی مردم هستیم و باید در این مسیر قدمی برداریم.

 

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام  تصریح کرد: یک گفتمان جدید در رسانه و صدا و سیما به وجود بیاید و ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و از آنها به درستی تجلیل کنیم

کد خبر 1127011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha