تفکر بسیجی و ایثارگری نیاز امروز جامعه است

نجاتی با تاکید بر جایگاه تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: وصیت نامه شهدای دانش آموز می بایست در دسترس نسل جدید دانش آموزان قرار گیرد تا نقشه راه تحقق آرمان های انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (سه‌شنبه ۲۳ آذر) در سومین دوره یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار فرهنگی شهید، با تاکید بر جایگاه تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: وصیت نامه شهدای دانش آموز می بایست در دسترس نسل جدید دانش آموزان قرار گیرد تا نقشه راه تحقق آرمان های انقلاب باشد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تفکر بسیجی و ایثارگری دارد و این مهم که همان ترویج این روحیه است می بایست از مدارس آغاز شود چرا که پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تنها با داشتن روحیه انقلابی و بسیجی محقق می شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج سیره شهدا و به خصوص شهدای دانش آموز در بین دانش آموزان نسل جدید اضافه کرد: استان خوزستان بیش از ۲ هزار شهید دانش آموز و ۳۰۵ شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده که این افتخاری بزرگ برای مردم شهیدپرور خوزستان است.

 

نجاتی در پایان تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس می بایست به عنوان یک هدف تربیتی توسط متولیان تعلیم و تربیت دنبال شود تا نسل جدید بیش از پیش با اهداف والای شهدای انقلاب آشنا شوند.

 

کد خبر 1127019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha