کار قرآن کار پر خیر و برکتی است که هرچه بیشتر ترویج شود جامعه بیشتر به مصونیت می‌رسد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: کار قرآن کار پر خیر و برکتی است که هرچه بیشتر ترویج شود جامعه بیشتر به مصونیت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،به مناسبت هفته نکوداشت قرآن، عترت و نماز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، از مراکز فعالیت‌های قرآنی شهرستان بازدید و با مدیر و مربیان این مراکز گفت‌وگو و از زحمات ایشان قدردانی کردند.

همچنین در این بازدید مدیران مراکز قرآنی ضمن تشریح فعالیت‌های مراکز قرآنی، موفقیت های قرآن‌آموزان، اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی مراکز خود را برای حضار ارائه دادند.

حجت‌الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در بازدید از خانه‌های قرآنی شهرستان، گفت:وجود امثال شما بزرگواران که تلاش می‌کنید جامعه به تعالی برسد مایه خیر و برکت شهرستان است.
وی افزود: کار قرآن کار پر خیر و برکتی است که هرچه بیشتر ترویج شود جامعه بیشتر به مصونیت می‌رسد، لازم است توجه شود همه فعالیت‌های مراکز قرآنی، قرآن محور باشد.
امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس های حضوری و رعایت دستور العمل های بهداشتی اظهار داشت:‌ در شرایط کرونا، فضای مجازی برکاتی داشت و موجب تسهیل و گسترش ارتباطات گردید، اما باید توجه داشت تربیت در فضای حقیقی محقق می‌شود و این انس استاد با شاگرد و نفس استاد است که شاگرد را تربیت می‌کند.

 

کد خبر 1127052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha