دیدار جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با آیت الله سیستانی

«آیت الله سیستانی» مرجعیت عالی قدر شیعیان عراق روز سه شنبه با شماری از کودکان مبتلا به سرطان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از«تی وی کربلا»، «آیت الله سیستانی» مرجعیت عالی قدر شیعیان عراق امروز سه شنبه (23 آذر ماه) با شماری از کودکان مبتلا به سرطان دیدار و گفتگو کرد. خانواده های کودکان نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

حیدر حمزه، مدیر بنیاد بین المللی درمان تومورها و سرطان شناسی «وارث» وابسته به آستان قدس حسینی در کربلا گفت: کادر درمانی به همراه چهار کودک مبتلا به سرطان با آیت الله سیستانی دیدار کردند.

 

وی افزود: درباره این بنیاد و خدماتی که به صورت رایگان به بیماران سرطانی داده می شود، توضیحاتی به آیت الله سیستانی ارائه دادیم.

 

بنابر این گزارش، مرجعیت عالی قدر شیعیان عراق در جریان این دیدار از بنیاد بین المللی درمان تومورها و سرطان شناسی «وارث» وخدمات این بنیاد به بیماران سرطانی و همچنین از کادر پزشکی و پرستاری نیز به دلیل خدمات انسان دوستانه آنها به بیماران سرطانی قدردانی کرد.

 

آیت الله سیستانی همچنین از عبدالمهدی کربلائی، تولیت آستان مقدس حسینی در زمینه ارائه مراقبت های پزشکی خوب به همه عراقی ها قدردانی کرد.

 

مرجع عالی قدر شیعیان عراق در دیدار با کودکان مبتلا به سرطان گفت: من شما را همچون فرزندان و نوه هایم دوست دارم و شما نور چشم من هستید.

کد خبر 1127075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha