۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در آستارا تحویل داده شد

ملک‌زاده گفت: ۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در بخش لوندویل شهرستان آستارا تحویل داده شد.

«داریوش ملک‌زاده» در حاشیه افتتاح این واحدهای مسکونی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: با حضور نماینده مردم بندر آستارا در مجلس و جمعی دیگر از مسئولین محلی، ۲ واحد مسکن در روستاهای سیبلی و کانرود بخش لوندویل افتتاح و به مددجویان بهزیستی تحویل داده شد.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان‌اینکه متراژهای مسکن در روستاهای تحویل داده شده به مددجویان به ترتیب ۵۰ و ۶۰ متر بود، افزود: برای احداث این ۲ واحد در مجموع ۴۹۵ میلیون تومان هزینه شد.

 

وی تصریح‌کرد: این ۲ واحد مسکونی براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء و با مشارک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث و تحویل مددجویان شد.

 

ملک‌زاده با بیان‌اینکه براساس این تفاهم‌نامه ۴ واحد دیگر نیز در حال احداث است، گفت: برای ساخت هر متر این واحدها، ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان هزینه می‌شود.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا با اشاره به اینکه ۲۲ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست اجراست، ادامه داد: این واحدها، ۲۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  در متراژهای ۴۱ تا ۵۴ متر ساخته می‌شود.

 

ملک‌زاده خاطرنشان‌کرد: برای ساخت این واحدها، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص می یابد و ۸۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از طریق بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 1127089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha